31 Mayıs 2013 Cuma

LANETLİ KAN

Selam korku severler,

Size son izlediği film olan Lanetli Kan'dan bahsedeceğim.Orijinal adı Stoker olan film de benim için ilk dikkat çekici olan oyuncular arasında Nicole Kidman'ın olmasıydı, çünkü kendisini oyunculuk açısından çok beğenirim.

Filmin çok klasik bir senaryoya sahip olduğunu söyleyemem ki, bu benim açımdan artı puan.Film çok sevdiği babasını yeni kaybetmiş enteresan bir genç kız üzerine kurulu, babasını kaybettikten sonra artık annesiyle birlikte bir hayat yaşayacakken, birden ortaya çıkan ve en az kız kadar enteresan ve gizemli amca, hayatında ki her şeyi değiştiriyor ve kızla birlikte biz izleyiciyi de sürprizler bekliyor.

Filmde oyunculuklar fena değil, konu ise bence izlemeye değer bir süreklilik sunuyor, psikolojik temalı korku,  biraz da erotik ögelerle beslenmiş.Belki kurgu biraz daha iyi olabilirdi, ama dediğim gibi konudaki farklılık , bazı kusurları es geçmemize neden olabilir.

 Ben filmi izlenir buldum, korku sever dostlarıma da tavsiye ederim.Filme notum ise 5 üzerinden 3.

Yepyeni yazılarla ve yapıtlarla buluşmak üzere korku severler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder