27 Nisan 2013 Cumartesi

ÖLDÜREN TUTKU

Selam korku severler,

Burada hem iyi hem kötü filmleri yazacağımı, daha önce belirtmiştim.Son izlediğim, aslında 2012 yapımı olan ve yine aslında daha evvel çekilmiş başka bir filmin uyarlaması olan " Öldüren Tutku" isimli filmden bahsedeceğim.
Film aslında korkudan çok gerilim unsurları içeriyor.Dili İngilizce olsa da, Alman-Fransız ortak yapımı.Ben açıkçası Avrupa tarzı senaryoları çok zor beğenirim.Hele bu bir korku filmi ise çok daha zor.Bu filmde de, belki sinema açısından bazı eleştirmenlerce sanatsal ögeler olarak kabul edilse de,  çok zorlama sahneler olduğunu düşünüyorum.Bir ara bizim sinemamızda da özellikle 90'ların başlarında, sanat filmi çekme furyası başlamıştı.O dönem ki sinemacılar, seyirciyi ne kadar zorlarlarsa, filmi ne kadar anlaşılmaz hale getirirlerse, o kadar yüksek sanat icra etmiş olarak görürlerdi kendilerini.Allah'tan sonra bu iş değişti de , türk sineması yeniden sinema salonlarında boy göstermeye başladı.

"Öldüren Tutku"  çoğu Avrupa ekolü filmde olduğu gibi, erotizmin bolca kullanıldığı, gerilimin ise özellikle filmin ikinci yarısında ön plana geçtiği bir film.Ben şahsen izlerken ne çok gerildiğimi ne de filmin sonunu çok merak ettiğimi söyleyemem.Zaten filmin sonu da merak edilecek cinsten değil.

Bence vasat altı bir film, fakat değişik bir deneyim olsun isteyen varsa izleyebilir.

Notum. 10 üzerinden 3

Bir daha ki yazıda buluşmak üzere korku sever dostlar..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder